Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 april 2012

Spännande med nya saker

Nu blir det lite blandat inlägg både bland den privata sidan & lite jobb utan att avslöja för mycket ,då gällande jobbet .

Vi jobbar just nu med 1 sak som vi alla hoppas ska bli bättre för alla inblandade , det är så svårt att föreställa sig resultatet av just den saken men hoppet finns där .


var på lite träff också gällande ytterliggare 1 folkrace tävling som inte ska köras som tidigare tänker inte skriva här  hur  utan snart läggs den ju ut så hoppas vi den passar /faller i smaken på förarna .

Det är ju ganska kul att planera nya saker men ibland har man ju tyvärr inte så mycket tid som man önskar sig innan saken ska påbörjas , nej jag jobbar inte varje dag på mitt jobb & min fritid har inte heller lika många timmar som man önskar .

Men det ska bli kul att se utvecklingen utav detta på båda dessa fronter 
är just nu ganska nöjd med planerna .

1 kommentar:

  1. Låter ju kul med att testa nya saker både på jobbet och privat. Är väl inte så lätt med förändringar på ditt jobb ? vad jag nu hört .
    Hoppas ni hade trevligt vid planeringen utav tävlingen

    SvaraRadera