Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 13 april 2012

Jäkla skitväder

Ledig dag , och inte alls mycket skrivet i kalendern .Vaknar av att hunden skäller som  1 idiot på någon utanför  (dvs annan hund)


Tänkte då jag ligger lite till i sängen bara för att jag kan blev inte så länge . Utan upp ur sängen och ner mot köket och fixa kaffe och annat plock.

Vet att jag är knäpp som verkligen gillar doften som sprider sig !!!!

är så otroligt tacksam att jag under mina graviditeter inte ALLAS HADE  PROBLEM med lukter och smaker hade ju ärligt inte alls mycket att må dåligt över.ok jag hade lite mjölk i kaffet 1:a graviditeten


Tycker så synd om dom som måste typ ändra sitt liv pga  graviditeten 


Nu spårade det ifrån rubriken


Jag hade ju planerat lååång promenad  med hunden  ev hänga ut tvätten . Det sprack ju med detta väder så nu vet jag inte hur dagen läggs upp.
Men vill gärna ha hem både barnen och maken för att få lite ro i själen.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar