Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 april 2012

Hm soffan eller sängen

Vart sover jag bäst ?
Självklart så finns det  tv på rummet ,
Så känslan att somna till/med  tv som bakgrunds ljud kvittar ju vart jag lägger mig.

Obs
Det är inte kaffe i muggen utan vatten. Om jag nu inte somnar eller kanske vaknar till under natten så har JAG ju vätska bredvid mig.

Vet inte varför jag ställer fram den här på jobbet ,brukar inte ha glas/kopp hemma med vätska ?
Jaja om jag nu skulle bli sugen så slipper iaf gå ur vad det nu blir jag somnar i ??

Just nu lutar det faktiskt åt sängen .

Planen var ju somna tidigt så längtan hem blev kortare men men inte slocknade jag som önskat utan snart hoppar väl inlägget över på fredagen och det blir ju fel.
För då ska jag  JU sova hemma & där har vi varken Divan soffa eller denna säng , tavlor Brandlarms dosa över huvudet. Och då lilla tv(!syns ej på bilden ) mm mm

Ja ni fattar väl att bilden är ifrån vårt jourrum på jobbet ?

Men God natt då , är jag vaken så självklart ringer jag maken för att sjunga kuckeli kuuu då vid 04:40
för inte skulle han vara ledig hela dagen som jag planerat
för att fixa barnen o läkarbesök,utan han ska jobba ngr timmar( nej är inte förvånad)

Jaja nu känns det som jag ska lägga mig ner ,ska bara zappa runt lite till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar