Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 23 april 2012

Mycket snack & lite pluggande

Tanken på dagens träff idag var ju faktiskt att det skulle varit motsatt  vad rubriken skrev ??

Barnen stack mot respektive skola och jag fortsatte dricka kaffe en stund för att sedan rastade hunden "snabbis".
Fixade med tvätten mm , försökte svor MASSOR PÅ bilen 
som inte alls ville starta utan bara mala på batteriet men men igång hoppade den och jag for mot L för att plugga / skriva analyser

Jaja trevligt var det iaf även om vi kunde kommit längre ??? eller jag /eller att känslan av att ha blivit helt klart  infunnit sig mer ??

Nu mat o sedan allt vad det innebär med att ha barn

Hörs av senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar