Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 11 april 2012

Dom tycker om mig !!! ha ha

Då jag som vanligt inte har så mycket önskemål om presenter mm så är det ju svårt för dom att göra mig nöjd, för jag visar ju tyvärr missnöje om det nu skulle vara så ???

Men fick ett/en så fin teckning som jag ju fattar att Nellie är lite  ansvarig för men självklart så ser jag vem som avslöjat vad oavsett antal i jämförelse eller vilka konkurrenter som fanns / finns  ha ha  , men texten innehöll bla annat

  • Du är den bästa  mamman man kan ha 
  • Du är den bästa matten man kan ha 
  • Du är den bästa frun man kan ha 
  • Du är den bästa svägerskan man kan ha 
  • Du är väldigt bra 
  • Du är en kryddig svägerska
hm det måste ju finnas massor mera att beskriva mig med eller ???

2 kommentarer:

  1. Ja din dotter har nog styrt med detta lite, men visst stämmer det väl in på dig väldigt bra. Antar du träffade 2 svägerskor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag träffade faktiskt 2 svägerskor av 4 igår på födelsedagen . Självklart så stämmerdet ju in på mig

      Radera