Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 april 2012

På gång igen

Sakta sakta  men ändå så kommer faktiskt bättre vibbar krypande mot mig & mitt humör eller känsla är det ju som hänger över mig.

Tänk att ibland är det så lite som behövs för man ska känna sig på halvtopp igen ha ha.
Och snart är man ända uppe igen och redo för utmaningen /utmaningarna som finns.

Har tyvärr inte fått just det samtal om helgen som jag gärna hade önskat.
Nästa vecka går vi in i Maj månad dvs makens + dotterns födelsedagar & så även 90-årsjubileet heja pensionären , skojar ju lite men tror ni förstår  att jag menar vår gemensamma fest. 20 +30 + 40 =

Party.

Måste försöka att hitta datum & plats för den " andra " Lilla middagen som jag ska inbjuda till. Fick ju faktiskt svar att man visst kan göra som jag tänkt

Men stora frågan är ju

NÄR HAR JAG TID

eller när har andra tid, tycker vi redan har svårt att hitta dag som passar.

Jaja det löser sig nog annars får det bli efter v 29  eller ännu senare

HERREGUD FÖDELSEDAG

kan man väl fira när som bara det blir 1 ggn om året.

På återseende ciao från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar