Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 18 april 2012

Alias eller bara gnälla ??

Jag ger mig ut på öppet vatten gällande detta inlägg !!!!!

Det är min blogg så jag kan  kanske skriva nästan vad som eller ?

Men ibland tror jag faktiskt att folk är så missnöjda med sig själva så dom envisas att hitta fel på andra, eller även tro dom vet allt och kan allt bättre än andra .

Sedan kan man vända och vrida på allt bara för att det går och då få igång något som lätt blir förstorat och misstolkat till 100 %

Men visst jag  erkänner väl att  ibland om jag är sur över något så vill jag ju gärna ha utlopp för min känslor ha ha blir oftast hunden 


Så har vi detta med olika inlägg där namnet oftast inte stämmer med personen bakom , utan för att få respons så använder man alias .


Just nu är vi på jobbet igång och samtalar igen om olika områden igen och förståelse för jobbet och ta till sig olika saker .

//
Ibland fattar jag inte varför vissa personer säger olika saker som handlar om utveckling, kan det vara så att vi ser så olika på vad det är

Ja så måste det vara 


Då går min utveckling spikrakt uppåt/framåt gällande social referenser och vardagliga framsteg //


PS 
BRY ER INTE OM DET SISTA  STYCKET JAG  VAR BARA DRYG och fundersam


Blev inte precis det inlägget jag trodde från start , utan mycket snällare  ???   !!!!

1 kommentar:

  1. Du har så rätt i det du säger att är inte jag glad så ska jag förstöra för andra , och just detta med alias är ju så tråkigt . Möt varandra ansikte mot ansikte.

    Ja lite snäll blev du i inlägget

    SvaraRadera