Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 april 2012

Vad är det för fel på mig

Hittat i utkastet ????
men stämmer ju tyvärr lite  fortfarande


Snart lov och födelsedag , och vad gör jag  jo jobbar som vanligt .

Tanken är ju som "vanligt " att vara några dagar i stugan , men just nu försöker jag inte ens planera det ens för de som är lediga ?? eller jo lite har ju startat 1 tvättmaskin ??

Har jag fått demens är vad händer med mig ?? har jag glömt hur kul vi brukar ha , bara mysa och slappa och göra absolut ingenting äta och dricka gott , sköna promenader  även sitta framför brasan (jag då )när  de andra skrattar o badar bastu
nja så där gillar jag bastu .


men den mesta tiden umgås vi ju alla tillsammans
hoppas jag ändrar min lilla inställning och rör på planeringen till det bästa

//TJOHO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar