Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 mars 2011

40-års kris

Men vad är det som händer !!!!!
Jag köpte scarfs " stavning" ???? Igår innan jag skulle på 1 möte

OAVSETT jag vill eller inte så måste något hänt i min hjärna .
Ni som ju känner mig vet att jag har mina idéer ang vissa saker " kläder ,utseende !!!
Andra är fina o passar ,men NJA inte passar det väl mig ??!
Tyckte faktiskt den var ganska snygg för 20 kr på !netto o då ihop med skjorta 30 kr på Linusboden.

Är det verkligen 40 som smyger sig närmare ?
Eller är jag mindre nitisk / pessimistisk ?
Published with Blogger-droid v1.6.8

4 kommentarer:

  1. Ha ha ja du närmar dig kanske 40 eller ???
    Varför har du så mycket ideer , men kul att läsa om dom när kommer skinn brallorna fram då eller har jag missat dom

    SvaraRadera
  2. Men inte är de någon 40 års kris... Du är ju supersnygg!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Hade ju tänkt säga till dig igår att du va väldigt fin i den där scarfen. Men glömde...

    SvaraRadera
  4. Madde- nej fyller snart 29+10
    Äppelblomman- tack så skönt att det inte är krisen som kommer.

    Leena- tack snälla o ev. får du se mig i skinnbyxorna HA HA

    SvaraRadera