Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 mars 2011

Ännu 1 dag

Japp ännu en dag jag känner mig tillfreds med livet & tillvaron . Visst hade jag ibland önskat jag hade annat jobb !!!där jag inte var borta kvällar , helger eller sova jour och vara borta ,men men så är livet inom vårdyrket " vård" hur dumt lät inte det då VÅRD kanske skulle döpa om det till omvårdnad , bry sig om yrket ????

Ikväll ska Felix iväg på träning & Nellie träffa vänner i popcorn . Jag och Uffe ska träffa kollegan för Semesterracet och försöka planera lite ,Känns så härligt att vi är på gång även om det kommer krävas tid ,energi av många ,Självklart är väl alla medvetna om det då många har antal år i ryggsäcken inför detta evenemang & erfarenhet ska man ta vara på ,kommer iofs sakna 1 person i gruppen .
Annars är nog denna onsdag som många andra
// ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar