Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 3 mars 2011

Hur tänker folk

Dax för min fy för ????????????????????????????????????????????


Vill ju inte avslöja för mycket kan bli så dumt då
 Men om man har bestämt sig för 1 alternativ inför framtiden varför då drrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa ut på lidandet för någon annan ????


Eller varför kan man inte hålla sig till det man har & sluta fjolla sig inför det andra könet  och sedan tycka det är kul att vara BUKSVÅGRAR (pippat med ) sina nära vänners tjej  , syskon ,annan släkt 


Jag är gammaldags utav mig ok visst jag hade sex innan vigsel 


Ibland önskar jag att jag inte hade så stort socialt liv jag blir bara irriterad när jag tänker på det och oja jag försöker slippa höra om eländet .


Jag pratar inte om mig o min make nu , vi rullar på så gott det går  ,jag är tillfreds även idag  Ha ha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar