Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 11 mars 2011

Ångest

 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå Fy så himla ............................ så känner jag för att veta att jag ska jobba ikväll och börja klockan 17 hur kunde jag välja det ?????????Jo jag har säkert valt det själv 
Ibland vet jag inte hur man tänker när man sitter och ska lägga ut sina tider ,just då känns det ju tydligen helt ok men nu just precis idag känner jag absolut inte för detta ,när jag sedan tittar i kalender så är det ju kväll på lördag, kväll på söndag, kväll ÄVEN PÅ måndag  vad är det för fel på mig !!!!!!! eller är det så att snälla chefen ändrat på mitt schema ????????????????

Ja så måste det nog vara 
tyvärr är det ju så att sista pricken fixar ju hon  J.........ä skit
//  Ha det ändå





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar