Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 mars 2011

Smakade inte så gott

En kopp med kaffe. Igår var jag ju tvungen att skriva på min Facebooksida att jag höll på att bli sjuk utan kaffe & självklart ville ju inte mina vänner att jag skulle bli det  hi hi 


Så innan någon hunnit in med inlägg så var ju jag på väg mot affären & köpte 2 pkt  så abstinensen hann inte komma .
men hade ju absolut ingen koll på att filtrena var slut i skåpet.
så nu på morgonen när kaffet skulle fixas fick jag brygga genom toapapper !!!!!!!!!!!!!!!!
nja tycker nog inte att koffeinet kom till rätta i just dessa morgon koppar jag brygger.
Felix han sa inget utan han drack sin kopp " japp han dricker kaffe med mig ca 2ggr/dag " 


 Affären se upp för snart är jag där igen 


 // kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar