Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 mars 2011

Något nytt test= Avslöjande

Detta tog ju inte så värst lång tid 
SVAREN SKA "ENDAST VARA JA ELLER NEJ " jag fuskade 


♥ Vaxat benen… NEJ
♥ Helrakat kissen… NEJ
♥ Tagit en sömntablett… NEJ men fick något av ssk när jag fått Felix på natten och inte sovit alls vid 07,30
♥ Varit otrevlig mot en kollega… JA
♥ Brutit något ben… NEJ
♥ Haft gruppsex… NEJ
♥ Flirtat med en kvinna… NEJ
♥ Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas… JA
♥ Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder… JA
♥ Snattat något… JA
♥ Prövat narkotika… NEJ
♥ Köpt ut alkohol till ditt barn… NEJ
eller jo "lite"
♥ Köpt ut till någon annans barn… NEJ
♥ Varit avundsjuk på någon du tycker om… JA
♥ Skvallrat en otrohet till den otrognes partner… NEJ  ångrar mig nu 
♥ Hittat en plånbok med pengar och lämnat in den med innehållet i… JA
♥ Blivit oskyldigt beskylld för ett brott… NEJ
♥ Slagit någon annan människa… NJA 
♥ Haft ångest för att du shoppat för mkt… JA 
♥ Målat naglarna blå… NEJ
♥ Hållit med Jimmie Åkesson i smyg… NEJ!
♥ Skämts för din man… JA ha ha 
♥ Skämts för dej själv… JA absolut
♥ Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”… JA
♥ Kissat i havet… JA
♥ Fisit å skyllt på nån annan… JA

// Ha en bra stund 

3 kommentarer:

  1. Hehe.. Nu är jag ju jättenyfiken på vad du fuskade med. ;o)

    SvaraRadera
  2. Fuskade o fuskade ???
    svarade ju inte endast ja, nej

    SvaraRadera
  3. Ha ha vart hittade du denna ?? hade varit kul om det ändå skulle varit mera förklaringar .

    SvaraRadera