Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 9 mars 2011

Tjockt brev på posten

På posten kom då ett tjockt brev , fick nästan inte plats tillsammans med då all reklam o annan skit samma dag .Det var av sonen advokat ang hans misshandel o rånförsöket han utsattes för 2010 , har tagit sin lilla tid ,men nu blir det att tänka annorlunda idioten lämnat landet står det jippie jippie & hoppas han aldrig återvänder var ju första tanken ,men det står att den åtalade har lämnar Sverige och antas inte komma tillbaka för rättegång ska kunna genomföras .


Ok det var ju ?????? nja nja jag ville väl se han fällas för detta men men nu ska vi ändå söka skadestånd och herregud vad papper det var för att fylla i detta och massa andra uppgifter krävs .


Tårarna rann när jag läste all text i alla rapporter & förhör med polisen , när Freddy ger sitt vittnesmål hur Felix bara slänger sig GRÅTANDE  i hans famn när han kommer hem & hur han (felix) beskriver allt in i minsta detalj både samma em & även under videoförhöret till polisen .


Var blev han slagen & vad sa denna vuxna mannen (25-30 år) till honom och hur Felix förklarar varför blev han inte rädd för honom jo han trodde väl inte att han skulle slå honom trots hot om det .


Kan fortfarande inte fatta att detta hände mitt på dagen i vår trädgård .
ÄLSKADE FELIX VAD DU ÄR STARK .


Känner inte just nu för att ta tag i alla papper , utan det får bli imorgon eller senast fredag för detta med att skjuta upp saker passar inte mig utan det som måste skötas det gör man snabbt 
// Ha det 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar