Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 mars 2011

Vanlig dag

Inget märkvärdigt alls med denna dag .
Klockan ringde maken cyklade till jobbet & jag somnade om ca 1,5 tim för att sedan väcka upp barnen fixa frukost & KAFFE  körde Nellie idag då hon skulle följa med kompis hem från skolan som åkte bil.Felix cyklade idag  också känns så skönt att han kommit igång med det igen. 
Jag drack upp sista kaffet o då menar jag sista tog en sväng / promenad med hunden så härligt skönt det var
Bläddrat igenom lite tidningar o givetvis kollat Facebook & bloggar.
Startat disk o tvättmaskinerna .
Ringt eller försökt att ringa jobbet tyvärr något fel på telefonen "jobbet" men fick tag i kollega" ha ha c så jag kallar dig " som skulle skriva i vårt personalblock att jag är pigg o alert igen.


Nu fattas det ju absolut kaffe i min kropp så jag går på halvfart mot affären för att snart få en koffeinkick . 
Annars vet jag inte vad dagen kommer att bjuda på. Det är lite lugnt med aktiviteter denna veckan "Felix" men v 14 full fart igen dock så är ju handbollen slut men då är det ju 2 träningar fotboll som kommer gälla med att träna ute springa i skogen .


Min motion kan jag ju inte skryta med precis men har ju lovat mig själv att ta tag i den vid tillfälle som passar  HA HA NÄR DÅ ???????   !!!!!!!!


// KRAM 

2 kommentarer:

  1. Hi hi fick ett skrattanfall... kan Uffe cykla nykter ;)
    Skojar bara. Kram

    SvaraRadera
  2. Sandra - nu fick du även mig att skratta // kram tillbaks

    SvaraRadera