Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 mars 2011

Härlig Fredag & lördag

Ja visst drog båda barnen iväg på disco på fredags kvällen så jag passade ju på att sms Uffe om att nu när barnen är iväg så blir det Bambugården & kina mat . Som sällskap fick vi med oss Dan och Emelie  trevligt , gott , roligt kan vi beskriva kvällen som , dock inte så lång då barnen skulle vara hemma ca 22,30 - 23 så vi vuxna ska väl vara föredöme för dom .Satt hemma en stund & pratade om ditt o datt men gick väl till sängs tidigt för att vara oss .


Japp så kan man man beskriva lördagen nu i helgen & dyr helg även mycket pengar försvann !!!!!!!!! men så bra den var .
Körde ju som sagt Felix till sin samling 7,30 & ångesten kom ju direkt  bla bla bla 


Men sedan åt vi frukost i ganska lugn takt vi andra här hemma Nellie hade ju kompis över natt,beslutade oss (vi tjejer) att ja vi åker mot Västervik och så blev det ,fick även med oss härliga Emelie så vi var väl inte hemma på flera timmar .
Jag överraskade Älskade Maken med att köpa en gasolgrill till honom hade tur det var 50 % på den under ENDAST lördagen  och han blev faktiskt överraskad över sin present från lilla mig .Självklart blev det ju besök efter barnens önskemål på Mc donalds visst åt vi också . 
Tror vi var på 7 affärer ev 8 ?????? med blandat innehåll kläder ,djurmat mm , mat till oss, massa blandat men gillar att bara dra runt lite .


Väl hemma sprack ju lite av tanken på lugn o ro till middagen ,vi hade ju ev tänkt lite lugnare men älskar ju verkligen denna släkt med alla syskon & nu då kusiner till barnen + kompis som samlades runt  middagen & givetvis Nellie + kompis som sedan gick vidare till kompis över natten , Felix varit iväg på sin handboll hela dagen drog ju till sin kompis direkt .


Vi fick en stunds lugn Uffe o Jag när gänget drog vidare mot annan arrangerad fest & felix ej kommit hem ,trots att han inte stör så mycket ju . Vi hade ju hyrt 1 film på dvd så vi slappade till också en skön lördag kväll till slut .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar