Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 22 mars 2011

känns tråkigt

Känns inget bra på vissa punkter idag & tyvärr vet jag inte om & vem som jag kan " spy över " om situationen.
Eller vill jag verkligen prata ??? Lite svårt ämne & just nu var det redan annat som måste lösas snart på något sätt men vilket vet jag inte. Blir lite konstigt i tillvaron om det fortsätter .

Ja ja dagen är ung så mycket hinner förändras innan kvällen kommer .
// ha det bra

2 kommentarer:

  1. Hoppsan vart tog glada positiva bloggaren vägen

    SvaraRadera
  2. Anonym- jag är snart tillbaka

    SvaraRadera