Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 29 mars 2011

Sova i soffan

När barnen åkt till skolan så hämtade jag ner mitt täcke och la mig i soffan sänkte volymen på tv o väntade att jag skulle somna och väntade o väntade vi kan säga att jag slappade för somna var svårt tyckte jag även om minutrarna gick där under täcket.Behövde inte springa mer för att hälsa på i badrummet

Annars brukar jag inte ha några problem alls att kunna somna där nere , sist vi skulle kolla på DVD  vi hyrt så tyckte barnen jag var skittråkig som somnade ifrån filmen som faktiskt jag ju valt.
Har ju absolut varit vid tv tillsammans sedan vi kollade DVD .

Ang detta med sova i soffan så är jag faktiskt lite imponerad utav Älskade Maken som inte valde soffan efter vår maskerad i lördags utan faktiskt gick upp för trappan till vårat rum &  kröp in bredvid mig på natten
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar