Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 17 mars 2011

Studiedagar

Vad jag har längtat efter barnens studiedagar så jag slipper att ställa klockan, har varit så otroligt trött nu sista tiden så jag nästan är otrevlig mot maken då han säger att han ska börja kl 06,30 för då hinner jag knappt somna om efter att han gått & vi andra måste gå upp.Då har det passat mig perfekt att han börjar kl 05,00 för då är 2 tim till klockan ringer för oss andra.


Nu blev det ju så att idag på morgonen hörde jag dottern + kompis mellan 07-08 men dom smög med vad dom gjorde så kl 09,30 gick jag ner för att göra frukost.


Hur imorgon ser ut vet jag ju inte eller jo det gör jag  kl 14,05 går tåget mot Stockholm & då åker barnen & mormor med för att komma hem söndag.
Japp så mycket blev det i detta inlägg 
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar