Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 9 augusti 2011

12 & 13 i avslöjande


Dax igen att bjuda på mig själv 

Jag ligger efter i denna 25 listan/avslöjande om ni nu kollar på rubriken i nr 12
Planer för sommaren = nr 12 Ja vad ska man svara på det nu då när jag börjar jobba mitten av nästa vecka ????  Det är bättre att avslöja om mina planer för sommaren gick i uppfyllelse  ja (nästan iaf)  jo då jag har inget direkt att klaga på , Barnens fotbolls cuper gick bra   Semesterracet klarade sin vecka utan större katastrof    lite funderingar fick jag ju ???? .Lägret i Kalmar fungerade så som jag trott i den mån av tid jag hade till att arbeta innan tävlingen. Ölands djurpark kom vi till med svägerskan och hennes familj. Jag har ju dagar kvar så lite finns det på schemat/ önskningar iaf återstår att se hur det blir . Tyvärr har vi ju inte sett Svärdottern sedan jag vet inte när ???? tur man har facebook så jag ser att hon faktiskt är gravid o magen växer   och inte har hon varit så intresserad av att dela intresset med då barnets pappa !!!!.
Ja ja det blir säkert bra .
Nr 13 = får mig att gråta.
Det blir ett ganska enkelt svar på detta , helt beroende av tillfälle & harmoni med mig själv    
jag nöjer mig med detta
// 

1 kommentar:

  1. Ja vad säger man , ärlig har du ju inga problem med att vara

    SvaraRadera