Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 26 augusti 2011

Så glad

Idag är det inget fel på humöret ännu iaf ,  men har inget direkt att peka på men det gör ju absolut inget alls .
Har jobbat en sväng på morgonen , sedan blev det ju lite in handling till i 1:a  vår dotter som har dopdag idag & sedan blev det ju 1 set med jacka /byxa & 3 bodys till barnbarnet , Fanns ju så underbara kläder men väntar lite med att handla mera .

Håller på att kolla detta med bilbarnstol , så skönt att vi får hjälpa till !!!




Vad helgen ska bjuda på är faktiskt lite oklart ännu, men är helt övertygad att den blir full av aktiviteter.
Nu ser jag att skolan snart är slut för dottern & makens jobbardag också går mot slutet.
Själv sitter jag ju i lugn o ro med mitt lilla java i handen eller bredvid står det ju faktiskt

// På återseende

1 kommentar:

  1. dessa helger springer ivägså snabbt så man hinner då rakt aldrig bli uttråkad :D
    Ha dt så trevligt!

    SvaraRadera