Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 27 augusti 2011

Farfar fick betala

Det tog mig ca 36 timmar efter att vi fått svaret ja tack titta gärna på.... att inhandla 2 bilbarnstolar &även få hem dom. Så nu kan bebis hämtas i bil ,och sedan när hon vuxit så står nästa stol & väntar.

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Ja du, det där med babyskydd och bilstolar är en riktig djungel. Vad fint att farfar betalade ;)) det är ju guld värt, då det inte är dom billigast sakerna bebis behöver ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tyckte också det var bra att han betalade ha ha , jo jag frågade honom innan jag beslutade !!
    Nej gud vad allt springer iväg o börjar man totalt från noll herregud
    Trevlig dag

    SvaraRadera