Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 30 augusti 2011

WOW inte vov

Här satt jag "igen" eller nej jag var ju faktiskt nere på undervåningen i soffan  o kollade bloggarna i mobilen , kände att jo då jag hinner en sväng upp till datorn innan jag behöver börja dagen  !!!
Kom in på en blogg jag följer & kände just detta inlägget vill jag läsa hela så klickade in på det Victoria jag känner ju inte just denna kvinna men visst kan jag önska hon hade funnits här ha ha 
Men blev så glad när jag såg att hon var gravid igen , ska bli roligt att följa henne denna gången .


Nej jag har fortfarande inte övertalat min make eller träffat någon annan , så vi väntar på barnbarnet , var ju iväg igår för att kolla presenter till barnens lilla kusin Vera som blir 1 år imorgon onsdag.Jo då 3 bebisplagg till hade jag med mig hem i  strl 50-56 & så himla snygga mjuka blå jeans hamnade i påsen .


Tur att jag (ibland ) känner min man för plötsligt igår så kom det 3 sms/mms med bilder på vagn & text  beskrivning , Så jag sms iväg till U har du nämnt att det ev. behövs ....... Japp blev svaret ok svarade snabbt att jag skickar vidare bilderna Jag såg mig körande med denna vagn + barnbarnet  perfekt  ha ha . Så underbart med vänner som vill hjälpa till .


Var ju på kalas igår mer om det i annat inlägg 
men så otroligt fort det går just denna måndag 2010 var jag ju barnvakt till Harry ,när svägerskan var i Linköping för lite koll på lila  bebis i magen  & hennes eget blodtryck .



Så underbart det är att se hur allt går framåt 


// Trevlig morgon på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar