Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 24 augusti 2011

Puh kan man säga ibland

Är inte riktigt på samma goda humör just nu , som jag var typ igår ?? Har inget direkt att trycka på men så känns det iaf. 


Har varit på jobbet på ett kortare möte o ska väl dit igen enligt mitt schema . Imorgon har jag dubbel möte eller vad man ska kalla det 1 möte först för att veta vad vi ska säga på det 2:a.


Idag var jag lugn o trevlig på mötet ha ha och lät dom andra säga lite , har ju faktiskt just den svagheten att gärna säga hur det skulle kunna bli "bättre" annorlunda om vi pratar om erfarenheter vi har med oss i ryggsäcken och kanske faktiskt ansvarat över tidigare. Hur kan vi göra  ? Och när passar det bra eller faktiskt kanske bättre  att genomföra detta .


Jag var nog lugn pga jag känner mig inte så värst imponerad av dagen !!!!


Behöver jag också säga att givetvis så krockar ju jobbet idag med Felix fotbollsmatch (hemma)


Har ju varit på biblioteket o visat hur dum man är i min ålder fick med mig 1 guide för att visa runt + hur man slog i datorn .


Fick med mig de böcker som krävs till skolan 1:a delen , men måste ju låna om dom pga datumet på inlämningen är tidigare än 1:a delen är slut får väl se om det funkar så ???


Hade ju gärna även läst den kursen i ledarskap som ju tyvärr ställdes in , då jag ibland kan känna att mitt jobb och min fritid går hand i hand
Någon beslutar något och vi andra får rätta oss i det 


Nej jag vill inte vara chef på mitt jobb !!!!!!
Har även bläddrat runt i bloggarna lite , är tufft för många på olika sätt 


Jag tillhör dom just nu "lyckligt "lottade  som har mina barn o make + min övriga  familj  i närheten .
Carpe diem 


trots det endast är onsdag så känns helgen nära ?? vad den bjuder på ....... PUH PUH
hoppas på lite lugnare än så det verkar just nu.


Trevlig em o kolla gärna in de förväntansfulla på 3:ans nya  eller släng er in i Fångarna på fortet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar