Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 24 augusti 2011

Ta uppehåll



Jag satt innan och hade min kalender framme för att skriva in lite som jag visste skulle uppta vår tid framöver , jag ska ju innan 31/8 planera mitt arbete v 41-48 . Men nu när faktiskt endast (nästan )mina tider för arbete fanns i kalendern
så slog mig tanken att tänk om vi alla tog 1 år utan aktiviteter dvs  ingen Folkrace- varken jobba /Freddy köra Handboll, fotboll, truppgymnastik , taekwondo


Då skulle det nog räcka med 1 liten inplastad kalender för ca 20 kr att ha i väskan , för barnen har ju skolkalender som tillhör dom & kan skriva saker i , och jag kan ju titta på jobbet när jag ska vara nästa gång , och vissa saker är ju typ samma helg varje år om man tänker på träffa släkten mm 


Men vem vill ha så enkelt liv     ????????




absolut inte vi , jag ser det inte alls framför mig
(men jag ska ju lämna in mina glasögon snart ) 
men snart ska jag inhandla kalendern 2012 & barnen ger ingen vink om att ev. sluta med något utav detta, så den fylls snart på det lovar jag 

3 kommentarer:

  1. Ja att du kommer fylla på med barnens aktiviteter fattar jag väl, frågan är ju det andra som du funderat lite på ? får väl se i slutet av året hur du fattat besluten
    Ha en bra dag o du jobbade väl idag ?

    ( M)

    SvaraRadera
  2. Vem försöker du övertyga nu att ni kan ta det lugnt , Du kommer fortsatta aktivera dina/era barn och tänk snart är du Farmor också hur ska du hinna allt

    SvaraRadera
  3. Då kommer du ju bara hitta på nya saker till barnen som gör att du kommer sitta på bänken o titta .

    SvaraRadera