Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 15 augusti 2011

Vilken roll blir det

På fejjan visas bild 30 v gravid . Bf 25/10



Har absolut just nu blandade känslor över detta VI KOMMER JU FINNAS DÄR  för vår Freddy när han behöver oss och absolut så kommer det finnas allt han/ bebis  behöver.


Men bostad behövs till dom oavsett om nu alla 3 ska bo( inte just nu iaf ser det så ut) eller då Kicki o bebis behöver något , så behöver Freddy något till sig o lilla bebis.


Han o bebis kommer ju som sagt inte sakna något nej han har inte bett om något eller så han vet ingenting om framtiden , just nu jobbar han o ev  om det blir förlängt så absolut vill han ha lägenhet , men han vill ju vara  kvar i Hultsfred iaf där han vet att tryggheten finns 
Och just nu känns det som  kicki inte förstår  , utan det räcker med 1 syster o någon kompis i närheten för henne  istf som  här bebis pappa, farfar , faster, farbror ( dvs felix, Nellie ) farmor 
och så jag då på ett litet hörn .





Känner snart att jag måste prata med dom tillsammans då med Uffe o Freddys mamma ?? Någon vuxen måste tala om att tiden är dax att sätta fart , för jag är helt hundra på att allt ramlar inte ner & är klart  från himlen utan att man anstränger sig lite.


Och jag  jag vet att  det inte alltid är så att föräldrarna bor ihop utav olika anledningar & Jag säger inte att "kärn familjen " är bäst .


Men det jag vet är att så här ska det inte vara , för Freddy ska inte se ut som en ledsen hundvalp när man frågar något .


Självklart kunde dom skyddat sig bättre ???  !!! det har dom fått höra  men beslutet fattades att bebis ska födas så nu måste det ju lösas med att prata med varandra o planera lite även om det är jobbigt .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar