Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 12 augusti 2011

nr 14-18


Fråga mig inte varför jag fortsätter med dessa "avslöjanden "  men det kan ju kanske överraska någon eller mig själv .  
Nr 14 : Musik
 Ja min musik smak är väldigt svår att definiera ????  Lyssnar ju absolut nästan aldrig på radio utan mtv får gå om jag nu skulle vilja lyssna maken lyssnar på sådant som verkligen får det ATT RYSA I KROPPEN   det händer inget utan bara samma takt hela låten. Men jag gillar typ Carola,  smokey Bryan Adams , även liten schlager nörd  är jag ju  har ju ett litet förflutet arbete, jag var med pappa på marknader och sålde musik . Han hade även en butik som jag jobbade i .känns inte  som jag har mer att säga .
Nr 15 :Den här veckan 
Ja jag har ju semester så det är väldigt lugn vecka , och barnens aktiviteter (Fotboll)har ju iofs börjat så visst har dagarna/ kvällarna  fyllts lite . Vädret har inte bjudit på något härligt enl mig eller dottern  , Men vi har varit i simhallen i Oskarshamn och sysselsatt oss ordentligt det med massa bad o även vatten banor att åka i 
  .Blev bjuden på restaurang av mamma/ mormor är ju alltid trevligt 

Jag har varit på motorklubben och börjat planera lite  inför hösten kändes bra att nästan lagt v 28 bakom oss vi hann och småprata om annat också . Kvällen idag  bjuder på fotboll och även morgondagen innehåller fotboll, vet ej om grabbarna åker på folkrace kan ju nästan hoppas det   
menar bara att dom kan passa på att göra det när det är "lugn helg"
 söndag hoppas jag blir en lugn dag o gärna lite sol så vi kan umgås ute på baksidan . 
                 
  Nr 16 Första jag gör när jag kommer hem.  Ja det beror ju absolut på  vilken tid detta gäller men oftast så släpper jag ju ut hunden på gården lite snabbt eller så blir det ju kopplet & promenad annars blir det väl   som ska fixas till. självklart finns det säkert som jag faktiskt gör utan att tänka på det .
Nr 17 Hade jag på mig idag :
Ni som känner mig kommer ju inte bli så förvånade över att höra REKLAM TRÖJA  FRÅN SEMESTERRACET  för vi har ju inte kommit så långt på dagen ( kommer inte säga vad klockan är ) men många är nog i affären för inköp av lunchen ?????

   Nr 18 mina rädslor :  Gud vilken enkel fråga  ORMAR     

  Nej jag blev inte så överraskad av detta  men jag nöjer mig   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar