Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 2 augusti 2011

Olika människor.

Jag har ju som sagt semester nu och 2 dagar med Nellie vid sjön. Självklart så är kaffet med i korgen så med jämna mellanrum sitter jag upp & kan kolla in folket ha ha.
Inte för att jag bryr mig särskilt mycket vad folk anser om mig så kan jag inte sluta förundras hur vissa föräldrar håller på !!!!

Barnen får inte springa i vattnet kan skvätta upp i deras ansikte ????
man måste absolut fika när mamma är kaffesugen " Nellie badar o jag kaffe "

vissa barn måste absolut ha vila mellan baden för att orka leka.
Självklart förståelse för solskydd & hattar, långarmat för dom mindre.
Stackars barn !!!!!

Och alla låter som denna dag är den sista vid sjön så BADA NU DÅ NÄR VI FAKTISKT ÅKT HIT FÖR DIN SKULL !!!!
PS jag har koll på Nellie o hon är som en delfin i vattnet o idag har hon många kompisar här.

3 kommentarer:

  1. Kan absolut tänka mig att du myser med din kopp kaffe
    När du kollar in folket.

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft fullt upp.

    SvaraRadera
  3. Låter som stressade föräldrar

    SvaraRadera