Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 3 augusti 2011

Nr 11- 25 listan

Jahop då var vi framme vid avslöjande nr 11 = Favorit serie
Ja vad ska man svara på detta då??
förr måste jag ju erkänna att jag faktiskt kollade på några serier även under dagtid , då jag ibland jobbade natt och vilade på em eller haft jour utan att sova särskilt bra.
Men nu till idag då eller vardagen nu !!
Jag gillar verkligen the good Wife  på tv 4 + och när prison break gick följde jag gärna den serien ,men missade på något sätt avsnitt i slutet  men men så är det ibland .Det går ju absolut i vågor hur mycket man kollar tv.Gillar också Cityakuten &  Solsidan var passande för min del .                                                               Jag nöjer mig med detta svar   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar