Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 25 augusti 2011

Ska man hänga på trenden

Just nu är det absolut en trend att gå ner i vikt IGEN I SAMHÄLLET , ev. beror det på att det varit sommar och mycket gott att äta o dricka , eller kanske man plötsligt blivit bjuden till något och då man vill känna sig lite "annorlunda"

kan också vara så att man vill ut på marknanden för nytt sällskap !!! ja jag menar ragga upp något nytt att sällskapa med  .


Jag borde nog faktiskt hoppa med i trenden iaf under någon dag framöver !!!!!ha ha 
men inte denna veckan utan jag får väl acceptera mig själv

  • Gråhårig 
  • lite lönfet
  • Och springer runt i mjuka kläder som sitter väldigt löst 
Nej så ser jag faktiskt inte på  mig själv utan så här.
  • Pigg o glad
  • skulle kunna kolla på lite slingor till håret 
  • Fortfarande lite solbrun 
  • Sköna kläder som vinden vädrar under promenaden 
Det som känns lite tråkigt är ju att många känner sig som att dom inte passar in i  dagens samhälle , pga då kläder o vikten .

Sedan har det ju stor betydelse typ på löpsedel vem som provat vad och lyckats med det , Detta borde absolut inte kännas som årets sensommar trend  men tyvärr faller nog många in i det .

Om ni nu skulle vara 1 utav många som precis börjat med detta så önskar jag lycka till ,
 för just i dag har jag absolut inte den motiveringen som behövs men kanske på lördag eller nästa vecka , men jag vet att allt hänger på mig själv o mina förväntningar och inte samhällets , det kan finnas 1 liten genväg att komma igång men i långa loppet är det bara vi själva som styr 

1 kommentar:

  1. Ja du har så rätt att vi själva styr , idag är du ju positiv o glad igen.
    Något kilo vill nog många gå ner men sedan är det ju motiveringen som ska finnas o absolut delmålen måste man ha klart för sig och då ca 3-5 kg på lååång sträcka
    ha det bra nu (F)

    SvaraRadera