Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 11 augusti 2011

Svensk underhållning

Nej tack känner jag just nu !!!!!!!!! 
utan större anledning så hamnade kanalen på tv   ?? allsång på Skansen  så jävla dåligt program det var då i tisdags eller vad vet jag vi brukar ju inte titta , tur vi hade några av barnens kusiner hemma på lite mat & tjat om allt möjligt.


Och Lotta på Liseberg nja var väl kanske något bättre enl publiksiffran .


För att faktiskt då enl min älskade make  vara född utan humor så såg jag faktiskt några minuter av full frys på tv. och drog lite på munnen 


 Felix hade hittat på youtube  video från något program  där det tydligen var någon som skyllde allt på 


Det är bögarnas fel bögarnas fel ????


Vad är det meningen att man ska titta på en vanlig kväll som svensk ????????


Tacka vet jag kärlek & mordgåtor

2 kommentarer:

  1. Har ingen aning. Jag tittar sällan på TV, just av den anledningen att det inte visas något värt att se. En rulle då och då kan det bli i alla fall ;))
    Kramiz och hoppas du hittar nåt sevärt ;)

    SvaraRadera
  2. Det var blandning kärlek och mord .

    SvaraRadera