Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 9 augusti 2011

Men vart i Faaa........ är

Jag hatar ibland datorer för jag är helt övertygad att jag är felfri  i detta ämne ha ha 


Jag kollade ju i min kalender inför nästa vecka den är ganska så full !!!!!!

Möte med våra funktionärer från Semesterracet står det i början av veckan ska bli trevligt att höra vad dom säger för Dom är det viktigaste i alla klubbar  , kom ju då på att jag inte skickat ut anteckningarna från det alldeles för tidiga möteet ( enl mig själv just nu ) vi haft med organisations människorna 


problemet är ju bara att jag inte hittar det bland dokumenten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi ska inte dela ut dessa till funktionärerna utan det var ju bara så att det kan ju vara bra att se vad vi hade sagt / tyckt . men om jag letar lite till så hittar jag det nog , annars så tror jag att jag faktiskt har kvar kladden i väskan , tur att jag har en mugg kaffe bredvid mig 
// kram till er o ha en bra em/kväll

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar dokumentet, finns inget så surt över att inte få ordning på saker .
    Hoppas mötet med era funktionärer går bra, väntar på mera känslor funderingar kring racet

    SvaraRadera
  2. Jag hittade ju dokumentet. Jag ska försöka skriva lite om v 28 men i stort så var det bra vecka.

    SvaraRadera