Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 10 augusti 2011

semesterdag med 4 Tim tim badhus

Planeringen för denna dag började igår när jag sa till barnen att dagen skulle innefatta mormor också.Nellie ville shoppa Felix bada så tanken blev ju direkt Västervik. Som kan bjuda på lite av varje under härliga dagar. Nellie skulle ju sova med kompis så absolut tidigast 9 fick jag hämta henne !!!! Nu blev det ju så att dom sov hos oss ist. Så klockan ställdes om efter väckning av Uffe kändes som jag fick tjata massa innan han gick ur sängen??? Men somnade ju om och vaknade till mulet väder men laddade frukost o ringde mamma för koll , jo lite regn /mulet i Vimmerby också men jo vi åker väl ändå ?? !! Barnen kom ner &Felix direkt vägrade att ens tänka sig Västervik. Bra val för då öppnade sig himlen och det verkligen öste ner regn.

Så då gällde det ju ny plan ??? Ganska snabbt så blev förslaget "simhallen Oskarshamn" vårt mål för dagen. Mamma/mormor fick åka till oss för att umgås.

Laddade byggaren &plockade ihop det sim behövdes.

Vi badade simmade åkte rutschkana som tokar "jag/Felix åkte " typ toaletten ,tratten ,hålet ja massa olika namn har den ju.

Nellie var inte så sugen på den men hon åkte annan rutschkana som tok även hon. Vi tryckte ner oss vid 2 tillfällen i bubbelpoolen 32°så jäkla skönt.

Givetvis tog jag kaffe pause men dom var inte långa ha ha

Vi behöver verkligen några dagar som dessa tillsammans 


Dagen avslutade vi i Oskarshamn med god pizza innan färden till Hultsfred började.

Är ju ganska matt i kroppen & känns som någon hällt salt i ögonen


MEN DET GÖR INGET ALLS FÖR DENNA DAG HAR JAG ÄGNAT MIG TILL 2 AV MINA UNDERBARA BARN 
den andra eller 3:e blir det ju har jobbat med Uffe så kan man säga att dom också umgåtts ????

Väl tillbaka i Hultsfred släppte vi av Felix för lite garagefix  med Uffe, freddy  så han fick jobba lite med händerna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar