Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 29 augusti 2011

Hade ju planer idag

Trots jag inte är planerare  ända ut i fingerspetsen , så ibland finns det ju saker som måste göras vid särskilda tillfällen .
Så hade idag hade varit 1 perfekt dag för att börja med .....  ?????   ........ orkar inte skriva allt 


men allt som jag faktiskt tänkt skulle genomföras blir det inte 


Men dagen kommer ändå att gå , hunden kommer rastas, barnen är ju i skolan o vid deras hemkomst blir det lite kalas hos lilla Vera  som fyller 1 år på onsdag  så present ska inhandlas 


och  maten kommer nog hem från affären också,  disk o tvätt kommer kollas över ev. färga mitt hår  , så jag kommer ändå vara halv duktig idag .


Men tyvärr tror jag att detta får vänta

  • pappers insamlingen /glas 
  • Plocka ner från vitrin skåpet
  • bYTA GARDINER
  • köra 2 STORA påsar till Uffcontainer 
Ja ja nu lite mer kaffe så nästa inlägg kan börja ta fart  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar