Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 augusti 2011

Mycket med 5

Jag hade ju absolut inte tänkt göra "sådana här" saker mer  men fastnade för den hos .


http://filozophie.bloggplatsen.se 

Dag 1 - Fem saker om dig själv.
Dag 2 - Fem saker du gillar.

Dag 3 - Fem saker du hatar.
Dag 4 - Fem saker du vill säga till fem olika personer.
Dag 5 - Fem viktiga personer i ditt liv.
Dag 6 - Fem saker du inte klarar dig utan.
Dag 9 - En dag i ditt liv.
Dag 10 - Bakrundsbild på datorn/mobilen.
Dag 11 - En ny sanning om dig.
Dag 12 - Ett kort på något du vill ha just nu. 
Dag 14 - Högsta önskan just nu.
Dag 17 - Ett kort på din handstil.
Dag 18 - En talang du skulle vilja ha och varför.
Dag 23 - Fem bra böcker.
Dag 24 - Fem bra filmer.
Dag 26 - En utmaning du gjort.
Dag 27 - En utmaning du skulle vilja göra.
Dag 28 - Vad är du rädd för.
Dag 29 - Vad gör dig lycklig.
Dag 30 - Vart skulle du vilja donera pengar till och varför.

Men kan säga direkt att alla dagar i följd blir det nog inte ????

2 kommentarer:

  1. tur man kan fuska lite med sånt och ta dem som man känner för :P jag brukar vara så peppad i början och sen blir det att jag inte slutför det :)

    SvaraRadera
  2. Malla_ jag håller absolut med i början jippie så kul att ha ett ämne istf bara klia sig i huvudet så blogg bokstäverna skrivs

    SvaraRadera