Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 21 augusti 2011

Börjar längta nu


Ja självklart skulle jag också vilja ha bebis , men har fått inse att vi nöjer oss med dom barnen vi har , för jag gillar min make väldigt mycket ha ha  , så vill jag  inte byta ut honom då han säger att ska jag ha fler får det bli men någon annan !!  dålig ide tycker jag  . Men jag menar ju barnbarnet skulle jag ju vilja ha här nu   har inte köpt något ännu men har kollat in lite. Då det är BF 25 / 10 så får vi tänka lite höst kläder , jag har sett vilken fin body som är inköpt body kan både kille/ tjej ha även om vi ju vet könet om det nu stämmer till 100 %  har ju hört flera som fått info o sedan så var det ju fel    kan nog bli lite konstigt då när man ställt in sig .
Ja jag vet även könet på 1 utav  kusin barnet  som ju också kommer i höst/vinter det är ju ganska häftigt att 3 kusiner ska ha barn inom 1,5-2 månader   tyvärr hörde jag att ev det var flytt på gång för dom ju jag trodde jag skulle träffa mest ( nej inte vårt barnbarn)  men det har vi ju inte sett ännu & jag kommer absolut hälsa på bebis oavsett bostads orten eller om det ju då är kusinbarn till våra , bara föräldrarna ger klartecken så kommer jag / vi, för Maken är ganska förtjust i barn också bara han slipper blöjorna & gärna spyan.
 Får tacka den som bestämmer över hur det blir för våra 2 vi har  tillsammans  kräktes högst sällan
 
Skulle också önska jag visste mer om hur allt går o hur det ser ut med värden mm hjälper tyvärr inte att fråga F för han vet inte heller så mycket,är nog inte så lätt för honom han vet ju inte vad han ska fråga eller om allt är normalt ??  han är ju inte med på mvc , Och har ju inget att jämföra med ju.
 Hoppas verkligen K har någon att bolla sina funderingar med . För det finns ju alltid något som är oklart eller ????
När vi skulle ha vårt 1:a barn så jobbade ju maken (då bara sambo) borta i veckorna , så jag / vi hade dyra mobilsamtal ha ha  men jag är så otroligt glad att jag är social person med många vänner & mina föräldrar/ svärmor  + att 1 svägerska skulle ha 1 månad innan mig att ta funderingarna med , sedan så lade jag ofta mvc på fredagar för du kunde ju "pappan följa med "hände faktiskt vid något tillfälle att han var med . Men jag skulle absolut försöka svara om det skulle komma en fråga 
Vi får väl se framtiden / bebis  är snart här   
 

1 kommentar:

  1. Jag förstår du längtar efter lilla bebisen & snart är den ju här .

    SvaraRadera