Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 augusti 2011

Ölands Djur& nöjespark

Ja det var ju helgen(söndagen)  v 31 som blev datum för att hinna vara lediga & hitta på något med släkten då. Vi var ju redan på plats i Kalmar eftersom det varit folkrace där , först läger i 2 dagar för vår framtid juniorerna och sedan tävling som avslutning för dom & givetvis var det för alla med licens att deltaga då.

Fam Björklund  kom och vi hade en underbar kväll då tillsammans med Fam  Leandersson/Bergqvist o Per-Erik & givetvis Fam Sundberg  ja det underbara började ju inte så värst när det fattades både mat, grönsaker , sås mm på vår beställning 18 st men sedan blev det mycket snack & skratt.


Tog ju även 1 gemensam frukost, vi kom till dukat bord Tack P-O för du väckte oss  smakade bra och vi fixade det sista och åkte mot Djurparken i lite mulet väder men jo då det  såg ljusare ut ju närmare vi kom 
Så fel vi hade ifrån vi parkerat bilen & betalat entre´ så var vi dyblöta allihopa , men vi var ju tillsammans allihopa så vad gjorde det nu då.
Det slutade regna o började igen för att sedan sluta.


Dagen var bra vi åkte ju radiobil (ca 5-10 ggr) o andra karuseller , badade* **** inte freddy han hade sms tid låååång tid var det 


Jo djuren kollade vi också över lite snabbt  , nöjda med dagen åkte vi mot Rasta i kalmar för middag smakde bra.
Hemma igen så tror jag vi bara slappade  & njöt av att vara lediga 1 kväll och då vara hemma ensamma bara familjen 
// B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar