Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 30 augusti 2011

Nästan 1 semester vecka

Hoppsan detta låg i utkastet


Barnen påbörjat sin 2:a vecka i skolan , maken  jobbar från ca 05,00- 17,30 . Det är aktiviteter varje kväll i veckan för barnen (inte fredag men då kanske det är match ) nästa vecka kommer det krocka massor saker med varandra mellan mig o barnen så då får mormor rycka in 


Men just denna veckan v 35 i min kalender det som gäller mig 

  • Onsdag litet möte kl  9-11
  • Start på skolan onsdag kl  18-20
  • Lite arbete kl 14-19 på fredag (passar piss dåligt faktiskt )
  • jobb längre kl  9-22 söndag Uffe får kolla fotboll * 2 då båda spelar hemma matcher 
Nej jag jobbar inte 100 % på det betalda arbetet

Tror även Nellies nya intresse skulle börja denna vecka spela fiol ???  !!!  ???

Veckans höjdpunkt är ju Lördag, men  inte för att jag är LEDIG  Utan för att då är  det ju folkrace igen Freddy anmäld så han ska köra .Men nästa vecka då v 36 som det ser ut nu i dagsläget kommer inte vara så VÄRSTlugn.
  • Måndag Nellie Taekwondo Vimmerby  , Felix spela match Västervik vi köra ,
  • Tisdag Nellie både truppgymnastik /fotbolls träning samma tid (nästan)Felix handbolls träning
  • Onsdag endast Felix fotbolls träning, jag skola 
  • Torsdag Nellie fotbolls träning , Felix handbolls träning , jag jobbar 17-22
  • Söndag  Felix fotboll vi köra  Mönsterås , Nellie fotbolls match borta Tjust
Ev. liten sväng på Folkrace lördagen men endast som publik ,visst känner ju säkert någon som ska köra !!!
vilken tur att veckorna ser olika ut 

Jag gnäller inte , utan uppmuntrar gärna  barnen att prova på 

1 kommentar:

  1. Vad säger man , skulle gärna se många flera med ditt schema.Självklart gnäller du inte utan talar bara om hur dagarna ser ut
    Hoppas det går bra för freddy på lördag

    SvaraRadera