Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 21 augusti 2011

Tiden står stilla

Det känns som om tiden totalt står stilla,jag vill verkligen att den ska SPRINGA IVÄG så jag kan åka hem från jobbet &faktiskt slänga mig i famnen på Uffe för jag saknar honom så otroligt mycket just nu .
Självklart saknar jag alla barnen Japp även den stora.
På något sätt tycker jag han borde åka till Västervik men hoppas lika mycket på att han är hemma med oss en stund i em/kväll !!
Har inte hört så mycket från Kräftskivan igår men det lät trevligt när jag pratade med Uffe o inte så sent kändes det som Nellie ringde godnatt. Även om jag nästa somnat i jour sängen på arbetet .

Imorgon börjar skolan för Nellie som intar klass 5 & Felix herregud ska till högstadiet men utan vetskap om vad någon lärare heter då det inte var klart på information vi var på. Hörde också att i annan 7:a så hoppade ansvarig av i förra veckan.
Kanske tyvärr ligger något i den undersökning som gjorts att Hultsfred ligger bland de 10 sämsta högstadiet men men??? Vad vet man,ja lite erfarenhet har vi ju från Freddy år på skolan NJA INTE SÅ VÄRST imponerade är vi.

Men nu är det ny ledning o annat barn så vi avvaktar o ser hur morgondagen o veckan avslutas.

Så nu har jag tagit mig igenom lite av dagen ,återstår några timmar med det rullar snart iväg på schemat så snart är mina 24 timmar slut här på Bu som vi kallar det.
Trevlig söndag

2 kommentarer:

  1. Roligt att barnen ska iväg igen till skolan ,men visst förstår jag oron över högstadiet

    SvaraRadera