Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 4 augusti 2011

Sol vind och folkrace

En helt underbar dag går mot sista timmarna. Full fart har det varit och mycket körning efter eget behov kanske låter bättre ??

Solen har lyst hela dagen men även någon fläkt har vi känt av.

Dagens höjdpunkt för många blev ju dock Le mans körning i Go-carter mellan ledare & deltagare.som tur var gavs det tid till ägaren för parterna så han kunde nämna för ALLA ATT DET VAR INTE FOLKRACEN SOM SKULLE KÖRAS MED cartarna vet faktiskt inte riktigt hur många som verkligen hörde dessa ord för lite likheter fanns !!!!


Nellie fick följa med annat gäng till sjön så hon blev glad.
Imorgon gäller det mormor för henne över dagen / natten.
Hon längtar ju massor till söndagen då besök med älskade svägerskan till djurparken står på schemat. Och då även det härliga vatten landet
Felix längtar till karusellerna &Jag längtar till både och.

Det som absolut varit helt säkert är att om tiden funnits för älskade pappa/morfar så hade han fart fram i både vattnet o i alla karusellerna.
Där är vi så lika varandra (kan finnas fler saker också)

Japp det blir bra just nu.
//Kram

1 kommentar: