Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 26 september 2011

Allt möjligt från förra veckan !!

Det känns som det var ganska lugn vecka ?? hm  jo det var det faktiskt.

Så just nu kan jag knappt säga hur den var , jo då det kan jag visst, Vi hade personalmöte onsdagen , efter mötet var vi några som gick till Bambugården för att äta  lunch alltid trevligt att prata lite & vilka ämnen ska vi inte nämna här ha ha jag var ju inne på skolan på kvällen skitkul

Torsdagen var också möte på schema med jobbet.

Fredag jobbade tidigt var så jäkla trött för att behöva vakna så tidigt .

Sedan var det  ju fika tid bestämt hos Sandra så himla skönt att träffa henne igen och få hålla lilla S också & det var massa samtalsämne runt kaffet, på något sätt så kändes det som jag är tvungen att tänka framåt 2012 ????  tog en promenad också var så härligt väder . Blev lite besök i typ vår enda butik med kläder  blev ganska bra iaf.
Em o kvällen rullade på med besök för Nellie i badhuset , Felix med kompis
.God mat o mys vid tv-n (givetvis blev Uffe uppringd precis vi satte oss ) vi visste ju att 18-20 kunde telefonen ringa oss, det var bara han som blev uppringd av oss då gällande händelse från folkrace   blev en ganska så  tidig kväll & god natt då vi skulle mot folkrace på lördagen.

Lördagen var en härlig dag tillsammans med goda vänner ,  det kliade i fingrarna o mitt kontrollbehov kom fram då jag  bla bla vi tar inte det här.

På kvällen till middag blev det något så simpelt som pasta carbonara med massa extra i & mycket vitlök har nog aldrig o kommer nog knappast hända igen .Men det var ju för hundan GP Speedway

Men igår söndag blev det oxfilè & gräddig potatisgratäng med efterätt .

Barnen har växlat vara hos oss eller hos kompis .Jag klippte mig i ny frisyr

Uffe har fixat med bilen som behövde lite hjälp (eller syskonbarn var det ju )

Freddy köpte en folkracebil om man nu kan kalla den det ha ha 


Är helt nöjd med denna helg

Trevlig Måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar