Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 19 september 2011

Underbara Maken

Ja han vet ju hur man gör för att få mig på gott humör !!!! ha ha

Nu är det ju så att ibland (ganska ofta) när jag slutat jobba efter helgen så är jag lite seg och önskar lugn o ro , det funkar sällan i detta hus eftersom det oftast är svängdörrar här med kompisar till barnen & givetvis alla våra underbara släktingar (barnens kusiner ) 
Så innan jag slutade igår så ringde han mig , tyvärr jag kunde inte svara just då utan ringde ca 8 minuter senare då jag slutat mitt pass. Då fick jag info om att affären skulle få besök vill du följa med och handla ?? för vi får matgäster !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så visst på med smile och iväg mot affären för att inhandla lite smått o gott
Vi hade en underbar em/&kväll med Svägerskan o familjen , bäst av allt var ju att vi delade 1 flaska rött också skillnad på sällskapet för innan i helgen så tog det 2 kvällar för 1 flaska att ta slut  på 2 personer  & vi tog 1 flaska  på ngr timmar inte just denna sorten ,men vi dricker gärna just denna (smak) 

Tänk så bra han känner mig o ändå trots mitt humör så lyckades han bjuda in till en trevlig dag.


Vi insåg ju att snart måste vi besluta om julen mm men först ska vi få ordning på höstfesten i stugorna 


// 

1 kommentar:

  1. Klart du inte kan bli arg på det sällskapet, det är inget svårt att ta slut på 1flaska vin i trevligt sällskap

    SvaraRadera