Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 1 september 2011

Typ av torsdag

Jahop då harju denna dagen gått lagom till middagen är på spisen. Har väl inte varit något särskilt oväntat ?? Hämtade Maja på förskolan alltid kul att känna sig som att man har mindre barn, var ny personal då avdelningen var ny pga ålder (majas )vet ej vilken information dom fått för dom trodde nog Uffe skulle kommit ?
Men jag fick med mig henne iaf. Så vi har tagit det lugnt hemma varit på baksidan & fikat på favvo bebisbullar .
Felix kom från skolan men inte alls pigg så han ligger i sängen med täcke på sig,återstår att se hur resten ser ut. Nellie hade med kompis hem så det blev fullt vid soffan.

kvällen skulle sett ut som träning för båda men endast Nellie ska ju iväg. Kanske är skräp som går för även Freddy ligger hos sig under täcket o hostar .
Det känns inget bra när barnen är sjuka,men men så är det. Kanske tur ändå att jag är lite hemma på eftermiddagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar