Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 1 september 2011

Börjar på 5 saker nr 1-3

Nr 1. Ok   5 saker om mig själv :

Jag känner att det får bli svar från dagsformen som det ju faktiskt inte är något större fel på idag iaf
  • Har varit varit duktig idag , har startat både diskmaskin o tvättmaskin, rastat hunden innan klockan var 09,00 det var väl 3 eller ???? skojar ju bara . Det kommer säkert bli svar som säkert ev. passar bättre på annan fråga eller nr ????
  1. Gift kvinna 
  2. Närmar mig 40 år
  3. Har ett fast jobb inom autism på gruppboende
  4. Har precis börjar studera pedagogik 30 hp
  5. Har humör som växlar precis som det vill , ja ibland är jag obekväm.
Nr 2 . 5 saker som  jag då  gillar :
  1. Kaffe
  2. Rött vin 
  3. Min egen familj Älskar jag ju,och  snart blir den ju större + släkten jag gifte in mig i .
  4. Att vara Behövd älskar jag också
  5. Vara med min familj o gärna på vårat gemensamma intresse då  Folkrace 
Nr 3. 5 saker som jag då  hatar:

  1. Att vara ensam hemma i huset 
  2. Behöva missa så mycket av barnens aktiviteter då jag är på jobbet
  3. Folk som tar för mycket för givet och  även då  sig själva  , inte inser sina brister ( lite mig själv, är lite bättre på det nu) hatar ju även att jag LÄRT MIG ATT INTE SLÄNGA UR MIG VAD ANDRA SÄGER TILL MIG !!!!
  4. Känna mig ensam trots jag är gift o har många vänner 
  5. Att behöva bli arg på mina barn så jag faktiskt skriker åt dom 
// 

2 kommentarer:

  1. Ska bli roligt att se dina svar på just denna grej och , ja du skulle ju inte göra flera sa du.

    Men ja tyvärr har du lärt dig ta hänsyn till andra, men jag tror snart du kommer bli riktigt arg och då får h*n höra eller dom kanske låter bättre
    Var rädd om dig nu

    SvaraRadera
  2. Ska vara rädd om mig. Och ja det stämmer ju att jag kanske blir obekväm snart. Men inte just nu

    SvaraRadera