Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 16 september 2011

Och så sprack det också

Konstigt nog så är det inte planerna för helgen jag menar ,om det nu fanns några ?? utan menar min tanke för denna veckan DVS  att jag skulle ta många ordentliga OCH LÅNGA  promenader , 1 riktigt lång o skön har det blivit. Självklart har jag rastat hunden varje dag . Har ingen ursäkt eller bort förklaring till det utan så blev det iaf.
Hade väl inte heller
direkt planerat att ev.äta lite bättre typ då frukost?? jo jag köpte faktiskt  hem ägg, fil , bacon (GI) ha ha men det har jag inte plockat fram alls & jag varit hemma varje morgon denna veckan

Annars så är det fotboll * 2 ikväll då givetvis & samma tid är det ,
hoppas att Uffe visar sig , själv jobbar jag ju .
Det är folkrace också  men dit ska vi inte , tror inte Freddy heller men man vet aldrig med honom han är ju lite lurig med just detta hm hm vad säger man 


Just folkracen är lite på vila just nu men bara lite för min del, snart är vi igång 100%  men självklart försöker jag hålla mig ajour och lyssnar och läser , just nu är det mycket att läsa om på vissa sidor.  Uffe har mera vila men jag tjatar med honom.
 Eller vila är ju dumt att säga.Han var ju på möte igår med polisen & räddningstjänsten för ytterliggare    eftersnack från vårt Semesterrace.
Vi måste nog ha ett nytt möte och sammanställa allt jag har ju fördelen (som jag ser det ) att vara gift med denna person som har koll på det stora övriga.

Skulle jo tro att 2012 behöver startas (snart), är ju iaf sökt tisdag-lördag så lite vet vi ju redan

Ja ja tillbaka rubriken
Ville väl inte säga så värst mycket mer om att jag är dålig planerare och inte gör som jag säger /tänker alltid, men är ganska nöjd över mig själv ändå.

Nu kaffe = slapp i soffan 

2 kommentarer:

  1. Vet att det låter dumt men skulle vilja träffa dig vid tillfälle, förstår inte vad du får din energi ifrån.Och bara går vidare trots motgångar privat och lite annat man läser mellan raderna. Go for it Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa för dina ord. Min energi är nog inte så speciell enl mig själv.

    SvaraRadera