Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 21 september 2011

Ev bara vara publik

Det är onsdag idag hela dagen !!!!! hos oss är det som vanligt tänker inte rabbla hela historian igen , vi är ju en vanlig familj med för några timmar på dygnet .


Helgen som kommer är ganska så tom just nu i min kalender , eller tom på sådant som kräver av oss.  och vi har pratat löst om att åka på folkrace i Mönsterås som publik.Jag har bara varit publik 1 ggn innan iår  det var också på samma ställe, men det återstår att se hur det blir med det .
 Men skulle nog kännas bra att se någon annan jobba lite ha ha
Skojar lite men det skadar ju inte att faktiskt få uppleva folkracen på annat håll än från ledningen för man behöver ju det för att ev. kunna ladda batterierna
den stora frågan är om Uffe är uppladdningsbar   ha ha Jag är nog iaf det 


Annars så är det fotboll i helgen , ev ska jag försöka att klippa mig. Fredagen skulle visst Uffe fixa o styra lite med någon bil ??? sedan skulle vi ev kunna bli uppringda från disciplinnämnden ang 1 ärende som pågår från 1 utav våra  folkracetävlingar
Det är ibland sådant vi "vanliga inte styr över "

Kram på er nu är det plättar som gäller i detta hus



1 kommentar:

  1. Hoppas ni få en trevlig helg oavsett folkrace eller inte,men förstår inte hur du orkar allt.
    Vill gärna höra mer om uppladdningsbar Uffe.
    Ha bra kväll även i skolan skriv gärna mer om kursen du går.

    Alltid tråkigt när disciplinnämnd är inkopplad hoppas det löser sig som ni vill.

    SvaraRadera