Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 september 2011

Glad utan anledning

Självklart kan man vara glad utan att sätta fingret på varför känner jag så här . Och visst varje morgon är inte lika lätt att ta sig ur sängen , men för det mesta tycker jag att livet bjuder upp till bra dag i största allmänhet.
Har nog inte haft deppdag på länge nu & mitt depp handlar oftast om saknaden av pappa och att jag önskar han vore här för mig, han skulle ha mycket saker att svara på  och att han fanns för min familj. Och vad det startade upp med inom familjen med olika kontroller mm kan ta ner mig ibland.



Tror ju på något sätt man omfördelar sina känslor med tiden och då givetvis sina funderingar &upplevelser .Finns så många saker som man inte behöver lägga energi på som tyvärr får lite av oss ändå.


Jag är faktiskt glad över att kunna säga att glädjen finns inom mig , dock inte på alla punkter vid samma tidpunkt !!!
Men det som ligger mig nära idag känner jag mig glad över

1 kommentar:

  1. Många kloka ord skriver du, visst läggs det energi på saker som absolut inte har betydelse.
    Varje person har absolut saker att känna glädje för .
    Saknaden av pappa kommer sitta kvar länge just då du lever det livet du gör just nu.
    lycka önskas dig

    SvaraRadera