Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 2 september 2011

Nr 4 - 6 i listan 5 saker

Jag kör 3 saker idag också.

Nr 4.  5 saker till 5 personer 
nja vi får se om det blir 5 till alla 
  1. Brigitte /min kära syster- Jag saknar dig,  Hoppas du mår bra, Jag tänker på dig, önskar jag var mer lik dig , Älskar dig 
  2. Freddy - Lycka till med bebisen, hoppas du snart blir fri från förkylningen det är folkrace imorgon, Visa på jobbet att du kan arbeta, glöm inte att vi finns för dig , Stå på dig o kräv lite.
  3. Felix - Lycka till i högstadiet, stå emot några av frestelserna, Var den du är den goa personen innerst inne. Bestäm vilken modell du ska ha o börja bygg folkrace bilen Kämpa på i idrotten .Älskar dig.
  4. Nellie - Välj dina vänner , försök att lyssna på oss, var dig själv varje dag , snart är du faster,Vi älskar dig.
  5. Uffe - Du kan göra mig tokig ibland, lova att varva ner snart , Du räcker till för oss alla 4 , du är värdefull, snart är du FARFAR , JAG ÄLSKAR DIG .

Nr 5.  5 viktiga personer:
känns ju som den går i samma som tidigare men ok några till då.
  1. Pappa för det du  lärt mig och för den du var .
  2. Mamma för att du är du 
  3. Gretha älskade svägerska
  4. Mina klubbkamrater 
  5. Den som betalar ut min lön varje månad

Nr 6.   5 saker jag inte klarar mig utan .
inte vill vara utan passar mig bättre enl mig.

  1. Min familj, släkt
  2. kaffe
  3. bilen
  4. gott vin
  5. Finns ju massor mera 
// Ha en bra fredag nu ska frukosten fram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar