Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 28 september 2011

Friska tag


Jag är här & mår toppen    har inga större krämpor utan jag tror ju jag hanterar dom  om det nu skulle dyka upp några , även om jag ju faktiskt måste färga håret snart för att inte se ut som ca 80 år .
Blandad vecka(39)  även om det bara är onsdag , igår var vi på läkarbesök Linköping Tack min älskade Make för du finns för mig  

Var ju på Mvc i  måndags & lyssnade på  "pyret är väl arbetsnamnet " jag vet ju det riktiga namnet också.
 
Onsdag  o då vet vi ju vad som är planerat  & även för min del då  ikväll  skola och då tv-sändning o sedan skriva alla tankar på datorn  .

Har ju jobbat idag på¨fm  & enl kalendern så ska jag vara där i helgen också   många kvällar till 22  

Men i helgen blir det också lite jobb med folkracen   hoppas fler är laddade ????????? 
Nu måste jag nog förflytta mig så dagen rullar enl önskemål 
// Ha det bra    

1 kommentar:

  1. Så härligt att få följa med och lyssna på bebisen , förstår du väntar på dom 3 bebis som kommer i höst. Och först ut är väl barnbarnet
    Hoppas skolan går bra och att ni får bra folkrace helg "hur du nu löser den " om du jobbar också eller är det bara lite möte o planering kanske. Jag tror inte du ser ut som 80
    ha en bra dag du med

    SvaraRadera